Tuesday 18 September 2012

aina antunna?????

Bismillahirrahmannirrahim....

Ku mulakan langkah penaku,
menari disetiap tekanan keyboard,
meluahkan isi hati ku yg xmungkin ku ceritakan face2 face,
kerana aku tidak tahu dimana kamu,
disaat ku memerlukan,
disaat ku kesorangan,
perlukan teman disisi,
tiada siapa menemani.....

Dulu,
dataran nilai menjadi saksi pertemuan kita,
aku mengenalimu dan kamu mengenaliku,
kita bertaaruf mengenal saudara seislam,
mengikat janji sahabat selamanya,
sahabat till Jannah,
sahabat susah senang,
kau kata kita adik beradik.....

Kini,
aina antunna??????
aku mencari kalian ,
sunyi tanpa khabar berita,
bertemu hanya senyuman menyapa,
e2 pun jika disapa....

kini...
 hp ku sunyi dari kata2 inzar darimu,
engkau bersama 'adik beradik'mu,
dan aku bersama duniaku,
aku hanyut dibawa arus,
namun tiada siapa menyelamatkan diriku,
aku tenggelam seorg diri...

baru ku tahu inilah dasar persahabatan yang kita bina,
aku mengerti,
sekarang aku tidak lagi menjadi 'adik beradik'mu,
kerana kamu sudah punya keluarga baru,
untuk meneruskan misimu,
di dunia yang baru...

ku doakan antunna thabat dalam perjuangan,
jgn berniat tok jd seperti diriku,
tiada fungsi tiada nilai,
kini hanya dipandang sepi.......

wassalam....

~saja2 dimalam hari~




No comments:

Post a Comment