Wednesday 1 May 2013

saya sayang awak!!!!!!!!!

Ya Allah,
usiaku kini makin bertambah,
dari hari ke hari masa semakin singkat
susahnya untukku menjadi seorang remaja
kerna banyakknya cabaran dan godaan yg perlu ku tempuhi.
dosa apa lg yang ku sedang timbuni,
tertipunya aku pada dunia yang bakal musnah ini.

dalam sedar aku rasa kekosongan pada diri
mencari seseorang yang dapat berkongsi perasaan,
meluahkan rasa sayang pada insan yang kusayang
hingga ku terlupa pada Pencipta kasih sayang...

usia remaja ini ku lalui,
hinggakan kini aku terikut2 apa yg terjadi di zaman JAHILIYYAH
rambut, lengan dan kaki ku dedahkan,
e2lah yang dikatakan trend
tanpa rasa dosa dan takutkan tuhan..

Ya Allah,
padaMu ku mohon keampunan,
padaMu ku mohan hidayah,
padaMu ku mohon kasih sayangMu
terimah taubatku,
kernaku tahu Engkau Penerima Taubat,
sentuhlah aku dengan rahmat dan kasih sayangMu Ya Allah...

Ya Allah...
sentuhlah hati insan2 yang kusayang ini,
dengan hidayahMu,
dengan kasih sayangMu.

Ya Allah....
insan ini masih muda,
untuk berbakti pada agama,
untuk menjadi pjuang agama...
~ saya tegur kamu kerna saya sayang kamu~

No comments:

Post a Comment